Izveidots 15.08.2007. Pirmā bibliotēka Latvijā, kas izveidojusi savu blogu. Bibliotekāru un lasītāju viedokļi par bibliotēku, grāmatām, e-resursiem u.c. Esam Jelgavā, Loka maģistrālē 17, LV -3004 (http://www.jelgavasbiblioteka.lv/ filiāle), darba laiks: darbdienās (10.00-18.00) un sestdienās (10.00-17.00), katra mēneša pēdējā piektdienā slēgta (Spodrības diena), katra mēneša pēdējā sestdienā grāmatu kavējumus pieņem bez maksas; tālrunis: 63011829, e-pasts: parlielupe@biblioteka.jelgava.lv
This is a blog of a small public library in Jelgava town, Latvia. About our library, books and free internet resources.
Seko līdzi jaunumiem http://twitter.com/Parlielupe
un http://www.draugiem.lv/parlielupe/

2008. gada 30. janvāris

Pie kaimiņiem pēc avīzes neviens netaujās

Noslēgusies aptauja, kurā vēlējāmies noskaidrot, ko darīs Pārlielupes bibliotēkas bloga lasītāji sakarā ar to, ka pieaugušas preses izdevumu cenas.
Lielākā daļa jeb 38% procenti norāda, ka priekšroku dos interneta resursiem, 14% lasīs bibliotēkā, tik pat daudz vienalga abonēs kā līdz šim un tikpat daudz presi vispār vairs nelasīs. 11% iztiks ar darba vietā pieejamo, bet 2% dēļ pieaugošās dārdzības presi iegādāsies tikai šad tad. Interesanti, ka neviens negrasās dēļ dienišķās avīzes klauvēt pie kaimiņu durvīm
:) Kopā nobalsojuši 34 lasītāji. Interneta laikmetā laikam jau nav jābrīnās, ka tik liela daļa priekšroku dos e-resursiem. Lai nu kā, Pārlielupes bibliotēkai darba tomēr netrūks, jo tos, kas arī turpmāk lasīs bibliotēkās, arvien gaidīs svaigi preses izdevumi, bet tiem, kas turpmāk izvēlēsies labāk izmantot interneta resursus, blogs ar prieku turpinās piedāvāt apskatus un saites uz dažādiem e-resursiem.

4 komentāri:

Anonīms teica...

Par kaimiņiem nebrīnos. Man liekas,ka mūsdienās ar tiem arī nesarunājas,kur nu vēl kopīgi abonēt kādu avīzi. Es savējos redzu tikai pa gabalu, katram savas klapatas un skriešanas. Neticu,ka avīzes vispār vairs nelasīs. Pat bomži tās lasa, ja atrod miskastē, kur nu cilvēki ar latiem un santīmiem kabatā:)

Anonīms teica...

Manējie kaimiņi gan kooperējās un pa vairākiem abonē vienus preses izdevumus.:)

Anonīms teica...

Kas attiecas uz bomžim, tad tie avīzes lasa bibliotēkā.

Anonymous teica...

Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014