Izveidots 15.08.2007. Pirmā bibliotēka Latvijā, kas izveidojusi savu blogu. Bibliotekāru un lasītāju viedokļi par bibliotēku, grāmatām, e-resursiem u.c. Esam Jelgavā, Loka maģistrālē 17, LV -3004 (http://www.jelgavasbiblioteka.lv/ filiāle), darba laiks: darbdienās (10.00-18.00) un sestdienās (10.00-17.00), katra mēneša pēdējā piektdienā slēgta (Spodrības diena), katra mēneša pēdējā sestdienā grāmatu kavējumus pieņem bez maksas; tālrunis: 63011829, e-pasts: parlielupe@biblioteka.jelgava.lv
This is a blog of a small public library in Jelgava town, Latvia. About our library, books and free internet resources.
Seko līdzi jaunumiem http://twitter.com/Parlielupe
un http://www.draugiem.lv/parlielupe/

2007. gada 31. oktobris

Kas cilvēku dara laimīgu?

Kas cilvēku dara laimīgu? Iespaidīgs bankas konts? Komfortabls kruīza ceļojums pa Karību jūru? Ātra un dārga mašīna? Pievilcīga āriene? Skaistā, bagātā un slavenā franču aktrise Bridžita Bardo par sevi ir teikusi: „Savā mūžā es nekad neesmu jutusies laimīga.” Atbildi uz šo sarežģīto jautājumu, kas tad īsti ir tas, kas dara laimīgu, iespējams, atradīsiet, ja izlasīsiet Jutas Osteres nupat iznākušo šokolādes tāfelītes lieluma un izskata grāmatiņā „Gandrīz šokolāde. Viss, kas cilvēku dara laimīgu” , uz kuru paskatoties vien saskrien mutē siekalas un uzlabojas noskaņojums.

2 komentāri:

Anonīms teica...

star citu, jauka grāmatiņa. Uzdāvināju savai draudzenei jubilejā :)

Marleen Overmeire teica...

Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltīgas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu aizdevumu no viņa tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu bez bailēm, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014