Izveidots 15.08.2007. Pirmā bibliotēka Latvijā, kas izveidojusi savu blogu. Bibliotekāru un lasītāju viedokļi par bibliotēku, grāmatām, e-resursiem u.c. Esam Jelgavā, Loka maģistrālē 17, LV -3004 (http://www.jelgavasbiblioteka.lv/ filiāle), darba laiks: darbdienās (10.00-18.00) un sestdienās (10.00-17.00), katra mēneša pēdējā piektdienā slēgta (Spodrības diena), katra mēneša pēdējā sestdienā grāmatu kavējumus pieņem bez maksas; tālrunis: 63011829, e-pasts: parlielupe@biblioteka.jelgava.lv
This is a blog of a small public library in Jelgava town, Latvia. About our library, books and free internet resources.
Seko līdzi jaunumiem http://twitter.com/Parlielupe
un http://www.draugiem.lv/parlielupe/

2007. gada 31. oktobris

Aptauja par azartspēļu vietām Jelgavā

Jelgavas pašvaldība vēlas izzināt iedzīvotāju viedokli un aicina iedzīvotājus līdz 20. novembrim paust savu viedokli par azartspēļu vietām pilsētā. Jelgavā darbojas 22 dažāda lieluma azartspēļu zāles. Jelgavas pašvaldības izpilddirektors Gunārs Kurlovičs aicina iedzīvotājus izrādīt pilsonisko aktivitāti un piedalīties aptaujā, izsakot savu attieksmi un sniegt atbalstu pašvaldībai cīņā pret jaunu azartspēļu zāļu atvēršanu. Anketā ir 11 jautājumi, tā publicēta pilsētas portālā www.jelgava.lv. Balsošanai var izmantot publiskās pieejas punktus bibliotēkās, Domes ēkā un Jelgavas reģionālajā Pieaugušo izglītības centrā.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Aizpildīju anketu un izrādās, ka neviens cits no ši datora to vairs nevarēs izdarīt. Tātad bibliotēkās varēs nobalsot tikai tik daudz cilvēku, cik ir datoru. Tādā ziņā neveiksmīgi izvēlēta anketa.

Anonīms teica...

bet kā lai savādāk nodrošina to, ka viens cilvēks nenobalso divreiz? Es tā sapratu, ka nobalsot var ne tikai datorā. Vispār paldies par anketu, es arī aizpildīju, jo man šķiet, ka 22 spēļu vietas Jelgavā ir par traku. Man pie mājas vien ir divas.

Marleen Overmeire teica...

Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltīgas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu aizdevumu no viņa tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu bez bailēm, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014